Followers

Friday, January 28, 2011

Rindu Kamu...Henpon

Rindu tau... Walaupun bukan Blackberry, bukan IPhone 4, bukan Android.. Tapi henpon ni banyak membantu diriku.. Kenapa tiba2 nak poyo pasal henpon?? (sukati diriku la).. Sebab dah seminggu beliau kat "wad"..


Ceritanya begini..


Gambar Sebelum

Abaikan tangan putih tu..tu bukan tangan diriku..


Tiba-tiba jadi begini...

Ni namanya LCD screen sudah pecah..Jika tidak pandai menilik gmbr, jaga2 la anda..tak lama la tu...





Owh sedih.. Bila sedih mukaku akan jadi cenggini..

hhoolllooohh hhhoollloohh hhhooolllooohhh





Nak tak nak kena repair juga..







Lepas repair ni lah hasilnya..

Hahahahahaha...Copy paste sudah.. Rupenye sama jugak...





Bila henpon dah sehat.. Apa perlu kita buat??

Ya betul.. Kite wajib menangkap gmbr (gmbr ditangkap???) Ok baik.. Kite wajib mengambil foto kenang-kenangan...


Haa.. Sbb budak dlm gmbr ni la LCD henpon diriku pecah.. Sila saman beliau..




Selamat malam sayang...



4 comments:

KUREKURE COMEL said...

alololo...ciannye...byk amik pic pun...tu pecah.....hehehe

cik fara @ fanadz said...

hehe.nasib baik dah ok kan.

..aina amirah.. said...

hahah..lwk la post hi.. :D

manismacamgula said...

kure kure: hehe..camera henpon dah meluat tgk bdk pompuan tu asek amek gmbr je..sbb tu la dia merosakkan diri...

cik fara: tq2..nk beli blackberry tak mampu la...hehe

aina amirah: lawak ke kamu..tq tau...rajin2 la singgah sini...