Followers

Friday, July 20, 2012

I'm Back... La Sangat!

Hohohohohohoho... Sungguh tak boleh dimaafkan pabila sudah setahun lebih aku tak update blog.. Aku asyik baca blog orang je sampai blog sendiri terabai.. La sangat... Aku dah start rindu nak menaip kat sini bila aku tengok ramai sgt blog2 baru yang muncul.. Ewahh..

Banyak benda pahit manis aku lalui sepanjang setahun lebih ni.. Ada yang best, ada yang sedih, ada yang sakit hati, ada yang mau bunuh diri.. Hahaha tapi alhamdulillah semuanya dapat dah berlalu.. Hidup perlu diteruskan.. Ish aku taknak poyo sangatla..

Ni ha antara kenangan manis yang aku dh lalui sepanjang tempoh setahun ni.. Chewahh.. #sukaatiakulablogaku


Kejadian ni 6 bulan yang lalu.. nanti ada lagi kejadian yang akan coming soon.. Aku ni kan low profile.. La sangat.. Aptb la..

No comments: