Followers

Saturday, January 22, 2011

Perlu Servis Kereta..Perlu Sangat

Morning everbody... Harini diriku bangun awal (perlu bagitau ok).. Pusing kepala n terasa nk update blog.. Maklumla tgh gian nk cuba benda baru.. (aku bukan minah gian terima kasih).. 

Harini nak taknak kena menggagahkan diri yg tak berapa nk gagah utk pegi ke Pusat Servis Kereta.. oh amat tidak suka bila perlu mengeluarkan doit WANG yg banyak.. Pegi workshop pun sorg2, takde boipren nk teman (ayat nak mintak pelempang).. 

Nak tau satu cerita yg tak berapa kelakar tak (hakikatnya mmg tak kelakar..biasa je)..ni kali pertama diriku nk g servis kereta sbb sebelum ni ayah diriku yg tolong bwk g workshop..Amatlah tidak tau apa2 pasal kereta..Masuk, duduk, start enjin (tunggu lama sket konon nk panaskan enjin) pastu jalan..Tgk jarum kat tempat minyak agak nk empty, singgah stesen minyak..Tgk atas kereta ada taik burung (oh sungguh tak suka) terus g habehkan RM7 kat tempat basuh kereta.. Kalau tnya pasal dalam2 kereta confirmla diri taktau (bila ayah ajar angguk memanjang tp satu haprak pun taktau).. 

Agak2 korang, sekali servis perlu melayang brapa RIBU RATUS ye? Ok. Tak sabar nak withdraw doit WANG ni..hehehe

2 comments:

Cik Jue said...

bab servis ni tak tahule..sebab akak pulak cik hubby yang pi servis ikut jugak dia pi servis kete tapi selamatlah..tolong tengok dan lihat dengan fikiran yang kosong....huhuhuhu

Namee Roslan said...

yana!! namee pun baru je seminggu active. :) hehe.