Followers

Monday, March 7, 2011

Syok Ooo.. Kamu Ada ke?

Assalamualaikum. 


Selamat malam anda semua. Apa khabar? Saya Siti Nurhaliza. Saya akan menghiburkan anda semua dengan beberapa buah lagu yang cukup merdu untuk tatapan halwa telinga anda semua. (SILA MUNTAH DARAH DAN BUNUH SEMUT BERAMAI RAMAI)


Hehehe. 


Sape penah kena gelak kaw kaw sila angkat talipon. Ya, saya. Saya juga. Saya pun kena. Sini..sini.. Saya pun penah kena gelak. Saya kat sini..sila nampak. Saya..saya pun nak juga..


Oh ramainya peminat Siti Nurhaliza. Tak sangka. Ttteeettt


Ok baeklah. Sila jawab satu persatu kamu kena gelak dalam bentuk yang macam mana?


Saya jawab dulu k. Masa saya darjah 1,saya kena gelak sebab saya takde gigi. Dua batang gigi depan saya cabut. Semua org panggil saya tokwan. Lama juga nak tumbuh gigi baru. Saya tak boleh senyum. Nanti kalau senior nampak mesti diorang reject saya. Bila tumbuh gigi baru, gigi saya macam gigi arnab. Sape ada? Kamu ada ke?


Ok saya pulak nak jawab. Saya digelakkan oleh rakan lelaki yang satu kelas sebab saya macam badut sarkas. Saya pakai kasut "sizuka" dengan stokin belang2 time saya pegi kelas. Tiap ari saya pakai kasut yang sama sebab saya tak pandai berfesyen. Tapi yg penting saya ada kasut "sizuka". Kamu ada ke?


Eh bagi la saya pulak yang jawab. Masa saya masuk unibarsiti, saya tak pandai  buat presentation. Bila presentation nak start, saya mesti gelabah sebab kena present dalam bahasa omputih. Saya hafal apa yang saya tulis. Tapi lecturer gelakkan saya sebab dia tak paham apa yang saya cakap. Tapi nasib baik design saya cantik. Kamu ada ke?


Oit bagi la saya pulak yang jawab. Saya dah keja. Saya tak pandai speaking. Bos gelakkan saya. Senior pun gelakkan saya. Tapi saya usaha. Bila saya dengar diorg cakap salah, saya pulak nak gelakkan diorang. Boleh tak saya nak gelak puas2 sebab mereka tak pandai eja 'weird' jadi 'weired'. Saya ada kamus. Kamu ada ke?


Akhir sekali, giliran saya pula. Saya digelakkan oleh pembaca2 blog sebab saya tulis merapu. Saya malu. Tapi saya syok ooo.. Kamu ada ke?


Ok sudah habis. 


Saya, saya, saya, saya, dan saya tak kesah kalau org gelakkan saya. Sebab saya tau semua org ada kisah yang sama tapi tak serupa.


Haa?? Tak paham?? Heh tak paham sudah.. P tidoq..






















Senyum cikit....

5 comments:

-- said...

yup..yg bab presentation tu!!
harus hapal awal2.. pastu gagap.. pastu org lain buat tak peduli je..ha lantak la..asalkan lecturer dengar..
pastu nak nampak hebat, Q&A session tuh.. dah bagi soalan kat kawan2 siap2..kekonon diorang tanya.. so jawab la macam hebat.. padahal!!!

Lyana said...

ahkak fida: haaa akak terer la tu..siap hapal jawapan..mana nak cari..

KUREKURE COMEL said...

hahaha...mina pun ada 2 gg arnab...
comel pe...kihkihkih...

Lyana said...

mina: awk tu usah cakap la..berbatang gigi arnab kamu ada..waaa jeles oo..kite alergik bulu binatang..semput punya org..hampeh..

hyda91 said...

haha.. lawak laaaaa.....