Followers

Saturday, July 21, 2012

Kenduri 'Bakal' Kakak Ipar...

Al-kisahnya begini... Kejadian ni adalah pada tahun lepas iaitu pada bulan Disember.. Gigih jugak nak story kat blog... Apa buleh buat.. Sukati i olls la.. Bakal kakak ipar n suaminya ni org istimewa tp diorang punya semangat sangat tinggi.. Terasa macam bukan orang istimewa.. Aku salute la.. Hidup diorg sangat berdikari.. Kalau kat luar, korang mesti susah nk jumpa golongan macam ni bersiar2 kan.. Contohnya kat shopping complex or mana2 la.. Tapi bakal kakak ipar aku ni memang kuat 'berjalan'... Pantang diajak.. Mesti dia on aje.. Hahahaha.. Sory kak... *sambil angkat kaki dan cabuuuuutttt*

Entry ni mungkin banyak gambar... so enjoy aje la gambar yang tak seberapa ni ek.. *bajet retis la sangat*


Pelamin yang hanya berlampu di waktu malam... Esok harinya dah tak berlampu.. Tehehe..


 Kanan: Bakal adik ipar... Kiri: Bakal sepupu... Haaa kau.... Aptb...


 Yang belakang tengah berdiri n duduk kiri pun bakal adik ipaq... Eh apahal mata aku macam pelik...


Ok.. Tutup mata pun boleh....



Yang senget2 kepala tu bakal biras.. tehehe


Ni ialah 'Pau Milah'


Haaa ni lah Kak Linda... 


Ni pule bakal mak mentua... Haaaa aptb...


Time ni sesi sarung cincin tunang... Kiranya diorang bertunang n menikah hari yang sama...


Jeling-jeling lak dah...


Nak signnnnn....


Ni lah abg sharil.. As been told before.. diorg golongan istimewa yang sgt sweet...


Aku terima nikahnya.....


Nak rantai juge..... =)


enjoy gambar je lah ek... Tak larat taip panjang2... *padahal pemalas*





Ok stop... Aku lupa nak inform... pada hari yang sama, si cantik manis ni bertunang.. Ni bakal adik ipar aku gak... Namanya Fizah....






Aku suka sangat hantaran yang Fizah bagi utk pihak lelaki... ala yang kaler biru tu... Cute2 je...


Si budak penyibuk adalah yang paling kanan.. Takde kena mengena pun dgn family ni tp dia yang paling penyibuk... Aku pun tak paham....

Overall sangat enjoy dengan wedding ceremony ni... Sbb semuanya bekerjasama.... Semua family bersatu utk cari kata sepakat.. 

~~SMILE~~



No comments: