Followers

Sunday, August 5, 2012

Kedutan

Aku mmg bangsa tak pandai jaga kulit muka... Cuci sehari 2 kali je.. Tu pun sebab rasa melekit dan berminyak.. Last2, bila nk mekap (mekap? rasanya tak penah mekap), wajibla tonyoh muka dengan toner dulu.. Pastu baru sapu compact powder..

Moisturizer tak pernah ada ok.. Sebab aku rasa kalau aku pakai moisterizer, muka aku akan tambah berminyak.. Sadisnya.. 

And ditakdirkan kalau satu hari tu aku rushing sangat, so cuci muka pun ala kadar je, dan hasilnya nanti akan wujud la kuping2 yang menjengkelkan kat sekitar idung.. 

Yang paling aku tak reti nak jaga ialah bawah mata.. Datangla product apa pun yang konon paling berkesan di dunia, aku takkan beli (dasar kedekot).. Sebab kalau aku sapu siang malam pun takkan jadi apa2.. Serius pemalas.. Diri sendiri pun tak reti nak jaga.. Tak percaya, ni lah buktinya...



Hahahaha ngeri kau!!!!!! Tambah2 yang kat bawah mata... Sebab tu aku suka pakai cermin mata.. At least dapat tutup kekurangan pada wajah yang mmg langsung tak cun.. Adik2 aku ckp aku macam Pah Bedah Yo!!!!

Kau ade???

No comments: