Followers

Sunday, February 20, 2011

Choba-choba

Assalamualaikum...

Happy weekend kamu2 semua.. Wah amat tak suka di kala hari Ahad dah nak sampai ke penghujungnya.. Kenapa ari Ahad tak dipanjangkan.. Hihi.. (tak baik la kau ni Yana..tak baik tau ckp cenggitu..) 


Ye lah.. Diriku dan kamu semua harus bersyukur dgn apa yg dikurniakan kepada kita kat muka bumi ni.. Semua ni adalah pinjaman dariNya semata-mata..


Kamu!!! Nampak tak background hodoh diriku blog diriku?? Hodoh kan.. Tu namanya diriku belum pandai nak edit2, godek2 benda dlm blog ni.. Sesape yg otai2 je yg terer (eleh kau tu apa je yg terer Yana oii)


Ok blur sudah.. Harap maap..


Selamat petang sayang..



2 comments:

KUREKURE COMEL said...

blog no comel je...blog mina lg sempoi gile2 la...hehehe

manismacamgula said...

kurekure..tq2...